10. helmikuuta 2012

Kukkia & korkkarit

Minulla on ensi viikolla syntymäpäivä. Olosuhteiden pakosta kuitenkin juhlistamme sitä hieman etukäteen - ensi viikolla kun meillä molemmilla on taas kasa luentoja ja projekteja. Ja tietysti juuri niin, että kun miehellä on vapaailta, minä olen koululla, ja toisinpäin. Niinpä ainoa yhteinen hetki "juhlistaa" 27 vuoden rajapyykkiäni on sunnuntaiaamu. Silloin on kuulemma luvassa kotitekoinen brunssi! (Mitään megabileitä ei siis tänä vuonna ole tiedossa.)

Pikkuhiljaa kuitenkin olen luonut itselleni juhlatunnelmaa, sen minkä olen työltä ja opiskelulta ehtinyt. No, eilen kotiin oli ilmestynyt maljakollinen ruusuja iltaluennon aikana. Ja tänään ostin itselleni lahjan! Sattui nimittäin niin, että ne nudet Pura Lopezit, jotka huutelivat minulle Zion ikkunasta koko syksyn, olivat -40% alennuksessa ja lounastauon piipahdus putiikkiin tuotti siis iloisen yllätyksen. Varsinkin kun jäljellä oli vain yksi pari, ja juuri oikeaa kokoa. Kohtalo.

Siispä keskityn näihin kauniisiin asioihin, kotiin, läheisiin, orastavaan "kevättä rinnassa" -fiilikseen - ja unohdan ainakin hetkeksi, kuinka monta sivua pitää kirjottaa, kuinka monta deadlinea päihittää, kuinka monta presentaatiota pitää...






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti