29. huhtikuuta 2013

Tapettisöpöilyä

Meillä ei ole lastenhuoneen sisustamisen kanssa hoppu. Mutta sehän ei tietenkään tarkoita, etteikö asialle voisi suoda jo omistautuneita ajatuksia...

Minä olen vapaahetkinä surffaillut tapetteja. Kodin värimaailmaa en tule vauvan huoneessakaan muuttamaan radikaalisti - meille ei siis tule vaaleanpunaisia seiniä eikä monenkirjavia verhoja - mutta yhden kuviollisen seinän haluan. Se tuo kivaa eloa muuten valkoisiin seiniin ja luo hankittaville valkoisille kalusteille sopivan taustan.

Valinnasta tulee vaikea!








(Kuvat: Kullanmurut.fi, Lastenhuone.fi & Tapettitalo.fi)

4 kommenttia:

  1. Itselläni pisti heti silmään tähtitapetti, kivan neutraali mutta kuitenkin huomiota herättävä :)

    VastaaPoista
  2. Omaan makuun olisivat eniten kaupunkimaisemat, joiden voisi kuvitella sopivan mukelolle vähän isompanakin. Onnea muuten tulevasta perheenlisäyksestä! Enpä ole vielä missään kanavassa ehtinyt onnitella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos - enpä ole ihan joka kanavassa ehtinyt huudellakaan :) oma suosikki tällä hetkellä on myös juuri tuo eka talotapetti!

      Poista
    2. Talot on ihania :) mulla on tota samaa tapettia pala kotona valkonen pohja ja kultasena noi samat kuviot. Ihanan näköstä! Ja toi valkomustana sopis varmasti tosi hyvin teidän värimaailmaan! En kyllä väitä etteikö muutkin ihania. Joku puhuttelee mua myös tuossa toisessa talotapetissa, se on ihan uus mun silmään :)

      Poista