14. elokuuta 2013

Tavoitteena sininen French Connection

Hei, olen Jaana, himoliikkuja. Entinen futari (ja sivuhommana koripalloilija), sen jälkeen suloisessa sekamelskassa tanssija, joogi, lenkkeilijä, punttien nostelija, sulkapalloilija, uimari... Nykyinen löntystelijä.

Välillä ihan naurattaa kun mittailen omaa menoani. Olen aina tuntenut oloni suhteellisen kevyeksi (olen kuulemma uskottavampi ballerinana kuin jalkapalloilijana), mutta nyt kolme kerrosta portaita kotiin nostaa hien pintaan ja pistää huohottamaan. +18 kg. Never been this heavy.

En valita! Tiedän, että tämä kaikki on hyväksi vauvalle! Olen varma, että vielä sujahdan vanhoihin housuihini - odottakaa vaan, kun pääsen koiran ja vaunujen kanssa liikkeelle! Joogatuntejakin on tiedossa. Mutta helppoa se ei varmasti ole; kaikkihan riippuu siittä, minkälainen lapsi on ja miten itse toivun.

Onneksi minulla on näitä kirittäjiä. Niin kuin tämä sininen, pitsiselkäinen French Connectionin mekko. Ristiäisiin? Jouluksi?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti