22. tammikuuta 2013

Minä se vain tässä

Olen tässä ihmeissäni seurannut blogini tilastoja. Täällä minä kirjoittelen mitä sattuu ja teitä, jotka sen luette, on monta. Olen pitänyt päiväkirjani ja blogini reilusti erillään toisistaan - blogissa kirjoitan pääosin ihanista asioista, päiväkirjan sivuille taas voi purkaa myös känkkäränkkäpäivät - mutta koska olen nyt varma siitä, että lukijoissani on muitakin kuin omia ystäviäni (kiitos teille kaikille ja tervetuloa!), ajattelin esittäytyä.

1. Olen Jaana.
2. Täytän helmikuussa 28 (enkä toistaiseksi pode asiasta kriisiä).
3. Muutin mieheni ja koirani kanssa Punavuoren kaksiosta Veräjämäkeen "perheasuntoon" ennen joulua ja olen siitä lähtien potenut kroonista sisustusvimmaa.
4. Teen töitä markkinoinnin ja viestinnän parissa (ja kuvittelen ajoittain olevani hyvä siinä, mitä teen).
5. Luen työni ohella MBA-tunkintoa. Kunnianhimosta saa joskus kärsiä.
6. Olen täti kahdelle ja kummitäti kahdelle mukulalle. Yhdelle näistä olen molempia.
7. Harrastan liikuntaa, laulamista, valokuvaamista, sisustamista ja kirjoittamista. Lisäksi olen kiinnostunut suurin piirtein ihan kaikesta paitsi politiikasta ja tekniikasta.
8. Rakastan matkustamista ja olen asunut Ruotsissa ja Italiassa.
9. Olen 178 cm pitkä ja siinäpä riittää edelleen ihmisillä ihmettelemistä. Onneksi lähipiirissäni on muitakin pitkiä naisia!
10. Olen sitä mieltä, että elämässä pitää olla punainen lanka, mutta sitä on elettävä päivä kerrallaan. Kuten reality show:n mainoksessa todetaan: "Elämää ei voi käsikirjoittaa."



2 kommenttia: