3. lokakuuta 2012

Keittiötä metsästän...

Enpä ole blogissa ehtinytkään vielä mainostaa tulevia (mahdollisia) muutto- ja remonttipuuhia. Ohimennen olen ehkä maininnut, että muutama lisäneliö olisi kiva, mutta nyt ollaan otettu asian kanssa muutama askel eteenpäin: nykyisen kodin myynti-ilmoitus on julkaisua vaille valmis, ja (toivottavasti) tulevan kotimme myyntitarjous odottaa hyväksymistä. Kävi miten kävi, minä olen jo todella syvällä remonttisuunnitelmissa!

En ole koskaan asunut kodissa, jossa olisi juuri sellainen keittiö kuin haluan. Nykyinen keittiö on oikein kiva, mutta - ahaa! - en ole itse suunnitellut sitä. Pikkuasia, joka toteutuessaan alkaa tuntua valtavan ihanalta.

Siispä kaikki sormet ja varpaat ristiin, että todella pääsisimme remontointipuuhiin. Minä olen koonnut keittiöhaaveitani kuviksi, tässä niitä! Haaveissa olisi vaaleat pinnat, selkeät linjat, avaruutta, mahdollisimman vähän yläkaappeja...







(Kuvat: Kvik, A la Carte Keittiöt & Domus)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti