16. elokuuta 2013

Masu edellä kohti seikkailua

Aika on kyllä mennyt todella nopeasti. Vastahan tuo vatsapallukka tuosta pullahti esille ja kohta se on poissa. Minun oli kovasti tarkoitus raportoida mammamuodista ja kuvailla arkistoon helppoa mammatyyliä. Toisin kävi. Ehkä se johtuu siitä, että niitä erilaisia vaatekertoja on ollut kourallinen ("Minkähän väristä trikoota tänään vedettäisiin ylle?") eikä kesähelteillä ole oikein tehnyt mieli asustautua erilaisilla huiveilla (kuuma ilmankin!), kengistä puhumattakaan.

Tässä nyt kuitenkin vielä tämän viikon tyyliä! Kovin simppeliä ja mukavaa. Kohta voi tuolle pallukalle sanoa "heippa"! (Mikä on tietysti samaan aikaan ihanaa ja haikeaa.)

Ps. Olen välttynyt lähes kaikilta manatuilta vaivoilta. Minua ei turvota, kengät mahtuvat jalkaan (ja sormukset sormeen ja pois). Selkä ei ole kipeä, nukun hyvin ja opin vasta viikko sitten mitä närästys on.  Se mitä minulla on, on ne "muutamat" kilot. Vatsa yksinään ei millään paina pariakymmentä kiloa, joten kilot ovat levittäytyneet mukavan tasaisesti päästä varpaisiin. Ja se johtaa siihen ainoaan vaivaan, joka minulla on (ja joka välillä turhauttaa ja ärsyttää, myönnän): fyysiseen kankeuteen ja nopeaan väsymiseen. Mutta hei, se kuulunee asiaan?


Trikoomekko on H&M Mama-mallistoa, legginssit Milanosta (ja ihan "normaalit"). 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti