11. heinäkuuta 2013

Paulan studiolla

Kerroin aiemmin, kuinka tyytyväinen olin hääkuvaajaamme viime kesänä. Löysin Paula Ojansuun entisen opiskelukaverini suosituksesta ja ai että, kun olin onnellinen tästä löydöstä! Ammattivalokuuvajan palkkaaminen häihin oli yksi parhaita sijoituksia - ja kun löytää kuvaajan, joka näkee maailman samasta vinkkelistä, hänestä kannattaa ehdottomasti pitää kiinni! Ja minulle kuvaajassa tärkeää on se, että hän osaa nähdä visioni, mutta toisaalta tuo myös ammattitaidollaan ison kasan ideoita pöytään. Plussaa on iloisuus ja se, että saa kuvattavan rentoutumaan ja tuntemaan itsensä kauniiksi.

Niinpä en väittänyt vastaan, kun mieheni ehdotti, että mitä jos kävisin kuvassa masuni kanssa Paulalla. Olosuhteet olivat kaiken kaikkiaan täysin erilaiset, kuin hääpäivänä: minä ilmestyin Paulan ihastuttavalla Lauttasaaren studiolle suoraan Naistenklinikalta, sopivan hikisenä, iho kiiltäen - ja 15 kiloa raskaampana. Suoraan sanottuna ajattelin, että näistä kuvista ei vaan voi tulla hyviä!

Oma visioni oli "kaunis aamu". En halunnut trendikästä alastonkuvaa itsestäni ja masustani (voi apua pelkkä ajatuskin!), vaan mahdollisimman luonnollisen ja pehmeän kuvan. Vähän meikkiä, tukka sekaisin ja vaaleita sävyjä. Eli hyvää fiilistä, kaunista valoa, onnellisuutta - kuin herätys uuteen ihanaan päivään.

Ja katsokaa, mitä Paulan "taikalinssi" sai aikaan? Siellä minä makoilin matolla, avarassa ja luovuutta pursuavassa studiossa, hihittelin itsekseni ja yritin olla ajattelematta miltä näytän - ja tässä tulos. Tulevia perhepotretteja odotellessa!












Ps. Viime kesän hääkuvia postauksessani Paluu hääpäivään.

2 kommenttia: