26. syyskuuta 2012

Treenikapina

Vitsailin häiden jälkeen miehelleni, että no niin, nyt sitten loppui urheilu, meikkaaminen ja vaatteiden silitys - olen vaimo ja aloitan ränsistymisen nyt. Very funny. Todellisuus päätti sitten kolauttaa tämän vitsin omaan nilkkaani.

Tilanne on nähkääs se, että olen ollut viime viikkoina jokseenkin lamaantunut. Syitä on monia, mutta mainittakoon nyt esimerkiksi sellaiset "pikkujutut" kuin vakava sairastuminen ja omat häät. Jokseenkin isoja juttuja puolen vuoden sisään. Ja minulla on aikaa olla väsynyt niistä vasta nyt.

Näin ollen tunnustan: En ole käynyt salilla aamuisin! Olen syönyt herkkuja! Olen vaihtanut juoksulenkit kävelyyn! Olen istunut liikaa! Olen jättänyt ihon kuorimatta! Olen nukkunut liian vähän! Olen juonut skumppaa ilman syytä!

Paniikki?

Ei ollenkaan. Välillä vain pitää ottaa iisimmin. Mutta kovin kauan tämä rouva ei tätä menoa kestä - skarpattava on. Mutta ihan vielä huomenna en jaksa herätä rääkkäämään itseäni salille...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti