14. tammikuuta 2011

Tässä minä olen

Jännittävää. Jaanalla on oma blogi.


Enkä oikeasti tiedä, miten tähän päädyttiin.


Jokin aika sitten näkemäni elokuva, Julie & Julia, on varmasti osasyyllinen. Elokuvan perusteella bloggaamiseen tulisi tosin suhtautua hieman epäilevämmin - meinasihan koko touhu tuhota päähenkilön parisuhteen. Iso Roballa on kaikki kuitenkin hyvin: Toistaiseksi mies on lähes yhtä innoissaan, kuin minä. "Sulle pitää sitten ostaa uusi tietokone ja kunnon kamera."


Ehkäpä olen vain kyllästynyt ajatusten raapustamiseen paperille, itseäni varten. Olen tuhertanut päiväkirjaa 8-vuotiaasta, mutta niitä ajatuksia ei - toivottavasti - koskaan silmäile kukaan.

Tai sitten (koska onhan mahdollista, että puhun liikaa), haluan säästää poikaystäväni tältä järisyttävältä puhetulvalta ja suunnata ajatukseni muualle.


Elämäni ei ole aina pelkkää bling blingiä. Monet tosin luulevat niin, koska kaikki näyttää käyvän helposti. No, kaikki ei ole sitä, miltä näyttää. Uskon, että positiivinen ajattelu - niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin - ja kyky nähdä kauneutta kantavat pitkälle. Elämään saa säihkettä, kun vain itse haluaa!


Blogissani aion käsitellä asioita, jotka ovat minulle tärkeitä. Hyvää oloa. Matkustamista. Kotia ja sen sisustamista. Hyvää ruokaa ja viiniä. Kotikaupunkiani ja sen uusimpia villityksiä. Kulttuuria. Naisena olemista purkkeineen ja purnukoineen. Ystävien ja perheen merkitystä. Sitä sun tätä.


Kauniita asioita ja elämää 2000-luvun Punavuoressa.
Niistä on blogini tehty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti